tisdag!

Igår blev det fiskning igen!
haha jag fick första fisken och satt även fast längst i trädet också.. Fick en står jävla fisk på axla också! fan de va inte min dag idår xD men jag hade det kul ändå! efter fiskningen drog vi en pizza på altanen i geijersholm vilket va mys :) Satt även och planerade fryksdal, kommer bli kung fan!
'
Snart ska jag hoppa in i duchen så jag kan bl med Leona en sväng till banken och så :) Senare tror jag att jag ska bli med Carro till munket en sväng och resten av kvällen blir det att umgås med pontus om jag inte är helt ute och cyklar :)
men ha det så bra så hörs vi,
sandra får stå för gårdagens bild!

Kommentarer
lisa johansson säger:

gå gärna in o ställ en eller fler frågor på frågestunden :) kraaam

2011-07-26 | 22:43:56
Bloggadress: http://ljohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback