Tisdag!

Kom hem jämt innan 07.00 i morse och skickade då iväg ett litet sms till dretongen Leona och det visade sig att hon också var vaken så drog dit jämt efter 7. Vi satt ute på hennes uteplats och snackade lite skit då vi kom på att "fan va gött med frulle" Så när klockan blev 08.00 gick vi upp till coop och handlade nybakta frallor + tillbehör, mums! Medans äggen kockade torkade jag av bordet ute på hennes uteplats och där satt vi sen och åt och mössss! Lite efter 9 drog ja hem och la mig ner i min underbara säng och somnade som en kung och vaknade som en också! :D
Nu ska jag ta och vakna i lite och sen får jag se om jag och Alexandra skulle ta en glass när hon slutade vid 2 men det märks! Men vi hörs, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback