2 dagar mina vänner!

Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi drar iväg ett riktigt skönt gäng och firar midsommar! Denna helg kommer nog verkligen bli en helg utöver de vanliga iaf, taggar till 1000 :) Ska snart dra ner till tvättstugan och kolla om jag får tvätta imorgon, eller idag kanske? nej bättre imorgon tror jag :) Ska ta och hör med jolin om hon vill tvätta med mig eftersom det spökade som fan i leonas tvättstuga.. tänker aldrig sova själv igen. Aja nog pratat om spöken. Nu ska jag springa ner i tvättstugan då :)
PÖSSSS

kan bara bli en sak,
KANON


+ 4 grymma personer till kommer göra S***n OSÄKERT! :D


Kommentarer
Amanda säger:

sälen? ;)

2011-06-21 | 14:42:22
Bloggadress: http://aamandavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback