5 år sen idag.

Idag är det 5 år sen jag tog mina väskor och åkte till örebro för att bo hos en helt främmande familj i 1år, men det blev 3 år! Jag minns dagen som om den va igår.. alla möjliga känslor på en och samma gång. Nallen som pappa gav mig innan jag satte mig i bilen på bergsvägen 6 i uddeholm och skulle precis åka. Nallen som jag i stortsätt satt och kramade hela vägen har jag kvar än idag och kommer aldri och slänga! Så mycket minnen som jag har i från örebro är helt sjukt! Både bra och dåliga minnen.
Sitter och saknar mina vänner i örebro minst en gång per dag för det är alltid något som påminner mig om dom. Jag älskar er, ni förändrade verkligen mitt liv!
jag är glad att jag flyttade till örebro för det gjorde mig starkare som person och jag fick nya kompisar + att komma till en helt ny stor stad var sjukt häftigt!

men oj va tiden har gått fort
avslutningsbalen i 9:an ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback