allt i ett

sitter nu hemma hos mormor och har nyss ätit jordgubbar och glass :) Känns som att halsen bara blir värre så ska snart gå hem och lägga mig tror ja.

Fredag blev det ju fest hemma hos mig vilket var skit kul och massa folk! men blev lite besviken på natten där då det var efterfest i min lägenhet fast jag inte ens var där (?!) lite stökigt var det å men de är väl så det är.. Och somnade bredvid en riktigt pajas som var direkt sten full, hahahah! sötnosen dä♥

Lördagen vaknade jag upp sjäv i sängen och gick runt i lägenheten och hittade tillslut en filur på söffa som inte hade en aning varför han hade lagt sig där, hahah! Gick hem och bytte kläder för skulle bli med Sebastian, Tony, David, Erik och Tvilling till sörby för dom skulle åka skoter på vattnet! Det så sjukt kul ut iaf. Vi åkte tillbaka till hagfors och åt mat sen kollade jag och sebastian film innan det blev sängen för oss båda!♥

bastian kör för fullt!


Söndag
blev en mys dag hemma hos mamma och blev bjuden på mat hemma hos tvilling på kvällen! Har haft en kanon helg förutom att jag är sjuk just nu.. men de går väl över.

imorgon är det avslutning och efter den blir det Karlstad med Mamma, Mormor och Tvilling, myssss får se om något följer med hem ;)
ha det så bra så hörs vi snart igen, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback