fredag hela dagen!

Wakawaka!
blev inget bloggande igår för hade verkligen fullt
upp så kan ju skriva lite i detta inlägg :)

Måste börja med att festen var helt jävla skön och det måste göras om igen!! vaknade upp på torsdagen och mådde dock inte 100 + att jag vaknade kl.08.00 och kunde inte somna om.. men tillslut vaknade sebastian till liv vid 11 så då kunde jag gå upp :p
Gick hem till mormor en sväng och tog det lungt.
Sen ringde världens bästa Felicia så tog en promenad med henne och åt även pizza! bakismat♥ sen var det bara hem och byta lite kläder innan bastian kom och hämtade mig för det skulle bli grillning uppe vid gummhöjda. Så det var min dag igår de!

nu sitter jag hemma och ska snart dra mig till Elin och sen kommer även Jossa så det ska bli mööösigt :) ikväll blir det grillning igen men vet bara inte om det ska bli i gumma eller med brudarna.. Men det märks! vi hörs väl snart igen kära läsare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback