min dag

Idag har jag bara legat och degat i solen och mått! Känns dock nu att solkräm kanske inte skulle vart så fel, får fixa de tills imorgon!
Blev en tupplur när jag kom hem för var verkligen helt slut! Tog mig en liten tur till Leona innan jag sen åkte till uddeholm med Sandra, Marcus och Elin för då var det bad time igen :) Efter det blev det tillbaka till Leona en sväng på kaffe! mkt trevligt må jag säga :)
Nu har jag nyss kommit in efter en kvällspromenad med Marcus också sjukt nice, varmt så sent liksom ;) Imorgon drar vi till sunne en sväng, Kina mat är ett måste! Och resten av dagen ska jag ligga i solen och steeka! Men ni får ha det så bra så höres vi PUSSSS

lite seriösa bilder vaaaa






haha så snygg ä jag verkligen!


mer blir det imorgon!
vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback