om sanningen ska fram

Happ då sitter man framför datorn igen och försöker göra klart lite psykologi. Kom nästan nyss hem efter att ha ätit mat hos mormor och sen handlat smör va! :)
Jag och mormor satt och "planerade" studenten för mig och tvilling för det ska ju börjas i tid.. ÅÅ vad jag längtar! men aja 1år kvar, 1år kvar...

Försöker att smida lite planer inför helgen eller rättare sagt fredagen. Om man ska ta lite wakawaka hemma hos mig eftersom ingen annan styr ju ;) men får se hur det blir, får höra mig för lite hur folk tänker och vad dom ska hitta på.
just nu suger det att inte vara 18 kan jag säg.. 156 jävla dagar kvar abow.
ska starta en nedräkning på min blogg!
nu ska jag firra de, men hörs då!
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback