pengar rullar in som de ska..

..de går bra nu!
Va på bingo igår och vem vinner inte 300kr? Jo ja :D haha
Sandra den pajasen bah: är det en rad?
vi: jaaa
Sandra: men då har ju jag de..
vi: MEN TUUUUTTTTTAAA!
tyvärr han gubben säga ett nummer mer så surgubben godkände inte, hon kunde ha vart 300kr rikare idag :p haha stackarn! men kul hade vi, Sandra du gör våran dag ;) Efter att bingon var slut så fick jag skjus till Leona bus, tog en rök och pratade lite om allt möjligt. Alltid lika skönt att snacka med den bruden :) Hann precis hem från henne innan jag gick ut och träffade en stööörk och sov som en kung!

Nu är klockan snart halv 8 och jag är hungrig, fatta att jag har sommarlov och är vaken så tidigt.. Nu ska jag lägga ner mig i sängen och sen när jag vaknar ska jag iväg att handla mat! Ha det så bra, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback