Restaurang Johanna's ?

Efter att ha agerat kok idag igen åt samma personer som igår + Elin så ska jag gå och lägga mig i sängen och tagga att jag har tvättid klockan 07.00! Idag blev det pytt i panna och mina gäster såg nöjda ut när dom gick ut från dörren! ;D Alltid lika kul att ha folk på mat och umgås med dom! fan va jag diggar er ni är guld

Imorgon ska jag ju först tvätta sen vid 9 (?) skulle sötisen Frida Gräsberg komma förbi en sväng och sen vid 13.00 drar vi jänter å handlar mat tills helgens balader! :D Vid 17.00 rullar 2 bilar upp mot dalarna och sen är det kalas ända fram till lördags natten! Ser ut som en kanon dag och bloggar självklart innan jag åker. Nu ska jag sova men ha det så bra och söv så kungligt bra! PÖSSSSSSS

haha bild från förra sommaren på mig å friduuus
sommaren 10 var fan riktigt bra, saknat dig vännen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback