söndag

Ja det har varit lite tyst ett par dagar här nu men det är så det kan bli ibland. Har inte mått så där jätte bra och jag har ingen aning om varför de är så heller.. men hoppas på att det snart ska bli bra igen. Är trött 24/7 trots att jag sover och matlusten är nästan borta och när jag väl äter får jag bara ont i magen. Men det blir nog snart bra igen.

Annars har min helg varit rätt bra och det har varit skönt med långhelg men på tisdag börjar det igen sen är det vara en vecka kvar i skolan. Ska bli gött å sluta och få sommarlov! inga fel alls! Tänkte att jag snart ska ta cykeln bort till affären och kanske köpa något gott tills ikväll för det är ju faktiskt söndags mys idag. Men får de hur det blir..skulle gärna vilja sova en timma men de gjorde jag förut men en timme till skadar nog inte så det för bli så! 
får se om jag skriver ikväll eller hur jag gör,
ha det så bra tills vi hörs igen!  
puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback