städning.

Igår när jag lagt mig och kollat på ett avsnitt av teen mom 2 så ringde mobilen och det var tvilling som sa att jag skulle bjussa på mat, så de gjorde jag väl! Marcus, Sandra och Tvilling kom så jag gjorde makaroner och köttbullar, haha! sjuka dom är :)
och idag klockan 12 bjöd min mormor mig och tvilling på mat, mums! Ho ä att snäll ho. Efter maten var det bara att gå hem och fixa i lägenheten och jag är inte klar än men tog en paus och duschade för kände mig som världens äckligaste person fan! Så nu ska jag snart börja kolla kläder som ska med på torsdag och även gå iväg och handla lite :)
+ att ikväll blir det kvällen tidigt för jag har tvättstugan 07.00-13.00 lite drygt men måste tvätta innan vi åker och det fanns bara den tiden kvar ju.. Men det blir nog bra :) Nu ska jag ställa in disken och kolla kläder, seee yaah ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback