jag älskar dig


om ord ens kunde förklara hur mycket du har betytt för mig. Om jag var ledsen så fanns du alltid där och gjorde så att jag fick ett leende på läpparna trots att jag helst bara ville bort. Det spelade ingen roll om hur jag var eller vad jag hade varit med om så fanns du alltid där och stöttade mig till 1000 och behandlade mig som om jag vore bäst!
Alla stunder som jag har tillsammans med dig bästavän finns det ingen som kan slå! Busskuren, promenaderna, filmerna, fester, badandet och stunderna då vi låg bredvid varandra och kollade på stjärnorna och bara snacka om allt som fanns mellan himmel och gjord. jag kunde slappna av och bara vara mig själv tillsammans med dig. nej fan vad jag saknar dig, ditt skratt, ditt leende och dina torra skämt! :) Du är den bästavännen som man igentligen bara kan drömma om. jag är så himla glad att jag får ha dig som vän och att du finns i mitt liv. Jag saknar dig så otroligt mycket och älskar dig ännu mer♥
Karl Ardeman
 min bästavän

otroligt gammmmal bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback