ett inlägg om allt

ja jag känner att jag inte riktigt har blogga så bra nu i helgen men det är ju för att jag verkligen har haft fullt upp! men ska försöka skriva och berätta allt jag gjort.
*
Fredag:
Började dagen med Praktik som höll på fram till 2. Klockan 6 åkte jag och tvilling till våran moster Lena där våra syskon var, mormor & morbror. Där bjöds de på god mat och fick massa fina presenter! Vi åkte hem vid halv 8 för att syster skulle hem då och våran kompis elin stod utanför vid jolin och väntade på oss. När vi väl kommer hem till jolin känner vi en stark parfym doft och ser att det hänger 2 jackor som inte är våra och som vi inte känner igen. Då säger Jolin: mää, vems jack är detta? Då börjar det det skrika och sjungas från vardagsrummet och ut ur jolins sovalkov kommer ca 20 pers ut och överraskar oss! FETT RÄDD blev vi iaf! haha Guld världa är ni,♥ Sen blev det fest och jag var riktigt nöjd!
bilderna är tagna av carro:
*TACK ALLA!!!! ♥

*
Lördag:
Då bar det av till Parken! Hade sjukt kul och ska lätt dit igen!
på dagen kom även Pappa och Farfar för att fira oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback