lördag

har varit barnvakt tsm med tvilling idag så nu sover prinsessan som en stock, helt slut var hon! ♥ Nu väntar vi bara på att syster ska sluta jobba och att erik ska komma så de bär av hem till lilla hagfors igen. Handlade lite i kd igår också det fick bli en tröja, bh, trosor och en vattenflaska till hockeyn. Helt nöjd! Såg även mina nya skridskor som jag bara måste köpa!! inget snack om saken dom SKA bli mina! :D Happ nu är det bara en vecka kvart tills jag blir 18 också.. känns helt underbart!! fan va fort allt går men jag ska absolut inte klaga :D nej men ni får ha det så bra och jag ska försöka fixa kameran också, ett måste johanna! men ha det så bra, PUSSS

oj vad tiden går fort..
nu är du hela 1,5 år mosters älskaling Leijah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback