mitt kvitto från ullared!

min kamera vill inte fungera men får fixa de så bilder kommer!
• strumpor 12st
• lyktor 2st
• svart mössa "what´s up"
• tavla "carpe diem
• sminkborttagning
• BH
• sport t-shirt
• spring byxor
• linnen
• tröja med paljetter
• stickad tröja
• skidbyxor
• underställ
• kreditkortshållare
• väska
• julklapp till matilda
• jumpsuit
• tube topp
• hörlurar till Muffe
• iphone skal te carro
• hårnålar
• ishockey klubbor
• hårborste
• nagellack remover
• ansiktsmask
Sport bh till Lollo
har säkert glömt något men jag är iaf nöjd!

*
Vi borjade med att gå upp klockan 3 i manskog och åkte vid halv 4. Klockan halv 5 hämtade vi upp syster Linda i karlstad och då började den långa resan till Ullared! Folk överallt men jag hade det trevligt och kom till och med hem med pengar kvar, sjukt ju ;) Men någon bild kommer förhoppningsvis snart!
Nu är det fan natta och jag är hungri, mat ska göras!
PUSS HEJ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback