dret!

Ja som sagt så var "kick-off festen" igår helt okej! Det blev bättre än vad vi i festkommitén hade tänkt oss tror ja :) förutom att det blev några så kallade "slagsmål" medmera. Men allt ordnade sig ju till slut så tack alla som kom igår och hoppas att ni hade det roligt! Kvällen igår avslutades med att jag bjöd Marcus på mat och sen blev det sängen för min del!
Vaknade imorse av att jag knappt kunde andas och hostade som fan, har mer ont i dag än någonsin.. men jag kan inte fatta va det är för något,ruskigt ont under revbenet typ kan inte hosta, nysa, ligga som en vanlig människa i sängen och massa mer..så fick springa ner till mormor och ringa 1177 för rådgivning. Dom ville att jag skulle åka till torsby te sjukhuset där men som vanligt kan ingen köra så hoppas att det ger sig annars får jag återkomma på måndag och försööka komma iväg för de här tar döden på mig.. Aja nu ska jag vänta på att Carro ska ringa och sen ska jag hem till mammi en sväng sen vidare för att städa lokalen, det är det värsta med att vara med i festkommitén.. ;)

Kommentarer
Emma säger:

Hur är det med dig då? :)

2011-09-17 | 17:49:52
Bloggadress: http://emmahummer.blogg.se/
Emma säger:

Det är fint med mig :)

2011-09-18 | 14:27:37
Bloggadress: http://emmahummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback