god morgon världen

ja igår spelade jag ju match, träningsmatch mot hagfors. Igentligen ska ju inte jag spela riktigt än pga foten men prövade igår ändå eftersom dom behövde folk. Och min fot kan ju ta sig i röven asså.. Efter matchen var jag en sväng med Carro och Sandra! Jag tog även en söndagskaffe tsm med Leona! Sen kom Carro och Lollo, drog ut med dom och jag avslutade min söndag med att sova hos världens bästa mormor♥

Nu ska jag snart gå iväg till skolan och efterskolan är det meningen att jag ska till karlstad vilket gör då att jag inte kan blogga något idag. Men det märks annars bloggar jag ju imorgon :) Ha en bra dag alla, PUSS


Kommentarer
moa säger:

fin du är johanna!

2011-09-12 | 17:22:05
Bloggadress: http://moaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback