hemma!

ja måste säga att det är skönt att ligga i sin säng igen efter att ha varit borta i 4 dagar! Tänkte berätta lite kort vad jag gjort :)
Onsdag: Sandra, Max och Brage kom och hämtade mig i hagfors
och vi drog sen vidare till sandra i karlstad! kollade tv och bara mööööös.
*
Torsdag: jag tog bussen in till syster Linda och sov kvar där.
Det blev film och syskon mys! fick ju även träffa mosters gooding Leijah♥
*
Fredag: tog bussen till bergvik där Sandra, Lollo, Jossa och Elin väntade! handlade med oss Tacos som vi mumsade i oss innan vi sen drog iväg och kollade Innebandy, Hibs spelade :)
*
Lördag: Marknad i Filipstad tsm med brudarna! Jossa och Lollo drog hem och jag, Elin och Sandra åkte till karlstad igen och åt mat, kolla film och tog några varv på stan innen vi sedan la oss :)
*
Min helg har varit kanon både bra och dåligt!
Nu ska jag kolla film för måste sova.. börjar 08.05 imorgon!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback