va fan händer

en gång i tiden hade jag allt och nu då? inte ett jävla dugg.. jag är trött på att låtsas som om allt är bra för det är inte de. Allt har verkligen förändrats och ingenting är sig likt. I skolan är allt så jävla bra men sen när man kommer hem till lägenheten kommer tårarna och längtan. Jag är trött på detta, hade jag vetat allt detta så skulle jag aldig gjort som jag gjorde, men känslor kan man inte styra.. Jag gick på skiten 5 gånger och jag ångrar de nu, men som vanligt så är man smart när det är försent.
All the things you'd say
They were never true, never true,
And the games you play
You would always win, always win...
allt är förstört nu, faan


Kommentarer
Johanna Haarala säger:

sv; Tack, kommer från hetingen själv!!

2011-09-15 | 21:16:21
Bloggadress: http://lillajo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback