GLAD BRUD

Sitter hemma hos mormor efter en blöt cykeltur men trots vädret är
jag så jävla glad just nu! Allt rullar på som de ska!!
Började dagen med en kaffe hemma hos Leona tsm med Albin och Hyla. Efter de bar det av till skolan och sökte jobb och sen lite ärenden på "staden" och nu blir de nog lite fika vid mormor. Ringde även ett samtal som jag ska återkomma efter klockan 6 och då är ännu en bit lös! :D  Nej just nu är jag så himla glad och hoppas verkligen på detta nu + att om ungefär 10 dagar får jag börja träna igen!!!!!! Nej nu ska jag sluta innan detta inlägg bara blir längre och längre..
förövrigt lånar jag mormors fina byxor eftersom mina är direkt genomblöta..
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback