härligt

Måste börja detta inlägg med att berätta hur skönt det är att vara borta från hagfors ett tag! varit borta i 3 dagar och känner mig redan utvilad och på något bättre humör. Får se när jag kommer hem kanske till helgen men då är jag väl kart de å se detta ful ansekt de först jag gör så får se hur allt blir. Nog med de annars idag har jag inte gjort så mycket förutom att ha gjort chokladbollar och bara degat. Gick en sväng i skogen förut också vilket var underbart trots regnet! Nej nu drar jag på en film och lägger mig under täcket!
PEACE OUT BBY♦
följ mig på instagram!
@ jahts

Kommentarer
Caroline säger:

Sv; oh shit, det är jätte svårt att beskriva smaken. Haha har faktiskt försökt förr. Jag kan i alla fall säga att det inte är godare än chokladbollar! Dock så tror jag att inget är godare än chokladbollar...eller jo kladdkaka!

2012-08-23 | 22:06:26
Bloggadress: http://walkingwardrobe.blogg.se/
ninareunanen säger:

sv; tack så mycket! :)

2012-08-23 | 22:54:40
Bloggadress: http://ninareunanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback