nej nu jävlar

Asså jag måste söka upp hjälp snart för jag blir fan psykad på riktigt! Som nästan alla vet så händer det ju grejer hemma hos mig i min lägenhet fast det har varit rätt lugnt ett tag nu. Men nu i helgen var de droppen! Jag och Carro tog ju kort inne på folkan med hennes iphone med båda kamrorna och på varje kort är jag genomskinlig och på ett annat ifrån sälen har jag en rund grej runt huvudet och ser blåslagen ut.. JAG PALLAR INTE MER och nu hör jag röster ibland. SNÄLLA VAD SKA JAG GÖRA?!?!?!? :'(
en av bilderna från helgen och kan visa mer om ni inte tror mig..
Sälen bilden hittar jag inte just nu..
INTE FÖRSTA GÅNGEN DE ÄR SÅ HÄR PÅ BILDER..

Kommentarer
Leona säger:

fyfan, du får ta och göra något åt detta snart..

2012-02-14 | 08:17:09
Bloggadress: http://leonasofiemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback