sportlov

Nu har jag fått sportlov för det blev ingen praktik torsdag fredag denna vecka. Känns så otroligt skönt! :D Sitter och funderar på om man ska ta och bli med till sälen på söndag eller inte.. Vill verkligen med så tror jag ska satsa på de! Dock får inte jag åka skidor så jag blir nog lite själv någon dag men de ska väl inte vara hela världen de inte :) Roligt gäng som ska upp så jag tror jag kör på de!
bilder från tidigare sälen
Fan va kul vi har haft där uppe!
Hoppas ni har det bra, inte bloggat så bra på sistone men det är så mycke som händer i mitt liv. Både bra och dåliga saker och känner mig lätt irreterad på folk som bara tänker på sig själva och tror att dom ska få göra vad dom vill och sen komma tillbaka och tro att dom ska få tillbaka de dom valt att mista. Nej usch och fy på vissa människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback