på rätt spår!

Efter att ha gjort Natur provet och lämnat in 2 svenska uppgifter så sitter jag nu rätt nöjd hemma hos syster Linda och Maziar i karlstad och väntar på att syster ska sluta jobbet. Imorgon börjar praktiken och jag är rätt skapligt nervös om jag får säga de själv.. men jag antar att det hör till. Maziar är inne hos grannen och hjälper dom med något så jag och sötnosen Leijah kollade lite på smurfarna för hon ville inte sova men tillslut blev hon så trött så gick och la henne i sängen och nu sover hon, mosters prinsessa♥ Börjar klockan 8 imorgon så det ska inte bli en lång kväll idag inte. Är redan trött så det ska bli skönt att lägga sig sen. Men bloggar mer imorgon tror jag och ni får ha en bra kväll! PUSSS
Leijah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback