you spin my head

121010 
Började dagen med en ridtur bland de vakra höstvädret! (okej nu lät jag som att jag skulle börja en saga) aja fint var de iaf. Fixade lite tvätt av jackor med mera och gjorde pannkakor. Efter maten blev det 1h promenad med Emma och Mikael + deras hundar och jag med Nellie, såg 3 stjärnfall också :) resten av kvällen spenderade jag hemma hos pappa och Lena vilket blev ett perfekt slut på onsdagsdagen :D 
 
121011
Vaknade upp med tuppen, jag menar klockan är ju snart 08.00!? Gött äre för ska snart gå upp och ta mig frukost och kaffe för att fixa iordning lite eftersom idag reser vi upp till Farfar i Höljes och firar han på sin födelsedag! När han fyller år då vet man att det bara är 4veckor tills min egen födelsedag + ULLARED! längtar så...vill dit nu!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback